Şiir ve Dans Gösterisi


(İBŞT Genç Günler Projesi)
Yazan: Furuğ Ferruhzad
Yöneten: Ortak Çalışma
Müzik: J. S. Bach - Eric Satie
Koreografi: Özge Midilli
Işık - Efekt Uygulama: Ceyhun Ergül
Dansedenler: Bensu Orhunöz, Özge Midilli
Şiirleri Okuyan: Bensu Orhunöz

Yönsüz, yolsuz, ışıksız tüm acılara esir olmuş bir anne çığlığı saplandı sağ gözümün bebeğine… yorgun ve sabahsız tüm gündüzleri ağustos güneşinde yakıp kavuruyorum…
tüm ağustos güneşleri içime doğru batıyor.
Kendi adımı dua ettim dillere…
kendi adımdan utandım,
adım göğün bilmem kaçıncı katından attı kendini tüm harfler dağıldı sancılar içinde…
adımı göğsüme, soluma nakşettim…
Sol’um…
solan bir güz çiçeğinin feryadı karıştı egenin imbatına…
gündüz geceye yenik düştü!
Etim acıyor, acı!
Titrek ellerin sigara tutuşu gibi, acıya nöbette yüzyıllık serviler gibi…
adım solumda, adım en uzağımda…
adım ağustos yangınlarında…
Çığlık çığlığa…
sessiz…sedasız…
griye adanmış kaldık…

20.09.2007

14 Mayıs 2008 Carşamba 17:00
Kadıköy Haldun Taner Sahnesi
(Bedia Muvahhit Ödül Töreni Gösterimi)

Hiç yorum yok: